دومین دوره طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان مراکز علمی و آموزشی شهرستان ایرانشهر در دانشگاه ولایت این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۲۹۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 16 September 2016
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولایت روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح که به مدت 6 روز ادامه دارد با هدف توانمند سازی و ارتقای فرهنگی و اجتماعی اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی این شهرستان برای مقابله با شبهات روز برگزار شده است.
حجت الاسلام عبدالواحد بامری افزود: اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی به عنوان فرماندهان جبهه مبارزه با شبیخون فرهنگی لازم است از اطلاعات شایسته علمی و معرفتی برخوردار باشند.
وی اظهار داشت: طرح ضیافت در 2 گرایش سیاست اسلامی با محوریت اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اندیشه های مترقی مقام معظم رهبری و گرایش اصول تعلیم و تربیت اسلامی با رویکرد دینی و روانشناختی برگزار شده است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه های شهرستان ایرانشهر برنامه های مختلف فرهنگی با هدف رشد و تعالی اساتید، معرفی سبک زندگی اسلامی، درس اخلاق، نمازجماعت، بازدید از مراکز علمی و اجتماعی، اهدای بسته فرهنگی و تکریم اساتید و سادات دانشگاه ها پیش بینی شده است.
حجت الاسلام بامری افزود: در این طرح 70 نفر از اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی ایرانشهر حضور دارند.
وی گفت: برگزاری این نشست ها و کارگاه ها فرصت خوبی است که در کنار فعالیت های آموزشی و پژوهشی به عرصه های مختلف که مستقیم و غیر مستقیم می تواند بر زندگی ما تاثیرگذار باشد، توجه داشته باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار